sobota, 4 maja 2013

Urodzinowe zdobycze!

W końcu wpis inny niż kolejna moja stylizacja. Dziś króciutko pochwalę się swoimi urodzinowymi łupami. A jeszcze niedawno myślałam, że nie będzie żadnego wpisu z kategorii NEW.

  • Na pierwszy ogień idą moje już od dawna upragnione pędzle do makijażu. Nie będę ukrywać, że nigdy nie miałam tak dobrych jakościowo pędzli, tylko korzystałam z tych które mogłam za kilka złotych dostać w pierwszej lepszej drogerii. Dlatego tym bardziej jestem nimi zauroczona, gdy mogą aplikować puder, czy cienie do powiek niezwykle przyjemnym w dotyku włosiem z którego są wykonane. Gdy już zapoznam się z nimi to może i uda mi się napisać recenzję. A jeśli ktoś już z nich korzystał z chęcią poznam opinie?

  • Następnie Ewa Chodakowska i zapewne już wielu dobrze znana książka "Zmień swoje życia z Ewą Chodakowska - 30 dni, minut, treningów, przepisów". Przyznam się, że jeszcze nie rozpoczęłam tej swojej zmiany, tylko czekam aż skończy się przepiękny weekend majowy by bez wyrzutów móc zacząć swoją małą przygodę. Tak wiem, że to nie wymówka, ale wolę sobie ostatnio wyznaczyć jakiś termin startowy i spokojnie do tego przygotować niż oszukiwać, że dam radę od np dzisiejszego poranka. Aktualnie jest na etapie uzupełniania swojej spiżarni by na najbliższe dni nic mi nie brakowało plus zapoznaję się z ćwiczeniami, których trzeba przestrzegać przez wszystkie dni.  Może któraś jest już po 30 dniowej "zmianie" lub jest w trakcie jej, jak efekty? Jestem niezwykle ciekawa czy faktycznie daje to takie rezultaty jak niektóre osoby piszą, czy też więcej racji mają te mniej przychylne zdania?
  • Buty, buty moje nowe małe perełki w butowej kolekcji. Pierwsze z nich są łupem z allegro, który pomógł mi nabyć Ukochany, on zawsze potrafi wynaleźć jakiś mały skarb dla mnie. Na początku myślałam, że będą one zbyt fikuśne, ale już po pierwszych przymiarkach stwierdzam, że te kolory są jak najbardziej na miejscu. Druga para jest już wypatrzona  TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Love your heels! :)

    kisses

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pędzle, przydałyby mi się takie (;

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNE BUCIKI;)


    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nowości :-) Twój chłopak ma dobry gust, zielono-różowe buciki są niesamowite! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam sie w Twoich nowych butach - są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam całkiem niezłe opinie o tych ćwiczeniach z Ewą Ch., fajne zdobycze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw pędzli :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń