wtorek, 14 maja 2013

Swetrzysko w maju

Pogoda lubi płatać teraz psikusy i każdego dnia jest inaczej, ale to tylko daje mi możliwość do przetestowania mojego niezwykle PINKOWEGO sweterka. Pewnie kilka osób puknie się w czoło widząc mnie w mięsistym swetrze gdy już niedługo połowa maja, na szczęście to tylko złudzenie. Różowe swetrzysko na pierwszy rzut oka daje wyobrażenie ciepła, ale to tylko omam, bo tak naprawdę ma w sobie więcej dziur(czy też prześwitów) niż ser szwajcarski co daje przewiewność porównywalna do letniej sukienki. Podążając tym tropem sweterek okazuje się idealnym wyborem na zmienne majowe dni. Zaś całość jest oczywistym wytchnieniem od obcasów i mojego już kilku dniowego strojenia się, co mam nadzieję niedługo wam pokazać. Miłego oglądania, Arleta :-)

sweter - SH
spodnie - Pepco
sztyblety - Reserved
torba - Reserved
naszyjnik - House

14 komentarzy:

  1. THX;)

    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym sweterku. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super :) jest na prawdę fajnie! te spodnie, sweter który ożywia całość, buty... super! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się intensywny kolor tego sweterka, świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne polaczenie kolorow i wzorow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten sweter ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek swetrzyska i ciekawe spodnie ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. love your patterned pants! nice neon pink sweater :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter ze spodniami wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz,a sweterek ma super kolor:)pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń