środa, 29 maja 2013

Again

Nie zakładałam stworzenia serii B&W, ale skoro już jest to przedstawiam część drugą interpretacji hot trendu. Nie potrafię zestawić z sobą ubrań na dany dzień, które mają mieć w sobie tylko dwa kolory, które na dodatek są oczywistymi klasykami. Po prostu muszę mieć na sobie jakiś bardziej wyrazisty kolor! Na ubraniach dziś nie kończę bo po raz pierwszy przedstawiam moją kolejną włosową przemianę. Zdaję sobie sprawę z tego, że typowe cieniowanie włosów ma na celu delikatne przejście z jednego koloru w drugi tak by najlepiej nie było tego od razu widać, ale ja pokochałam swoje nowe blond końcówki. Choć jest to "brutalne" ombre ja je uwielbiam.






sweterek- SH
spodnie - H&M
kurtka - Stradivarius
buty - Allegro
torebka - Cropp
naszyjnik/bransoletki - SH

10 komentarzy: