czwartek, 2 maja 2013

My birthday!

Wczoraj był dla mnie, zresztą jak co roku bardzo ważny dzień a dokładnie MOJE URODZINKI! Zdradzać nie będę, która to już wiosna mego życia, choć nie wykluczam, że może kiedyś się do tego w końcu przyznam. Najważniejsze jednak jest to gdy bliscy mi ludzi pamiętają o mnie i złożą chociaż by te proste życzenia 100 lat.
Dziwne, że przecież nie jest to mój urodzinowy debiut a ja dalej potrafię się zawstydzić lub cieszyć jak dziecko na widok balonów. Odnośnie bliskich mi osób, dziś po raz pierwszy mój Ukochany pozwolił udostępnić zdjęcie z nim (przy okazji ze mną) w roli głównej.

Ja
sukienka - Reserved
buty - Allegro
naszyjnik - No Name

Łukasz
spodnie - Milan Collection
koszula - H&M
buty - Lasocki





11 komentarzy:

  1. FAJNE SZPILKI;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat !!! śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj naj naj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wspaniale wyglądasz kochana ;) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki to miłe :) Wow,nie wiedziałam,że jest ktoś jeszcze taki ze Słupska,kto prowadzi bloga,widać nie jestem jedyna :)
    Piękne masz platformy!
    Wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń i udanego blogowania! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądałaś ! ♥ Dziękuję za wizytę na moim blogu i bardzo miły komentarz :D ♥
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty masz czadowe! ;d Wszystkiego Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego!
    Świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń