sobota, 25 maja 2013

Kurza stopa

Zdjęcia nie odwzorowują tego jak od kilku dni się ubieram, gdyż najzwyczajniej w świecie mam ciuchowo-czasowy przestój. Zamiast obcasów szybko zakładam moje sztyblety w różową podeszwą i inne rzeczy zwane podstawami by ruszyć w miasto. Ale ale nie o tym powinnam pisać, czas przejść do meritum posta ^^ Motyw czarno-biały jako hit sezony? Proszę bardzo o to moja interpretacja tego co modne. Sukienka jak też wszystkie dodatki są dobrze znane, ale płaszczyk jest tutaj nowością. Mogłam bym pisać ochy i achy na jego temat, jak to do wielu rzeczy pasuje czy też, że jest moją garderobianą perełką, ale indywidualną ocenę jak zwykle pozostawiam już wam. Ja jedynie mogę napisać, że jestem nim zachwycona, bo sam w sobie dzięki jego kurzemu printowi (nie wiem czy dobrze tego określenia używam, ale co tam mogę czasami odegrać znawcę tematu), może służyć sam w sobie jako dodatek. Tak samo daję duży plus za krój, który sprawia, że całość idealnie na mnie leży.



płaszczyk - SH
sukienka - Cropp
torebka - Mohito
buty - CCC
naszyjnik - Esotiq 


18 komentarzy:

  1. Brawo! Wyglądasz przeuroczo:) Wszystkio idelanie do siebie pasuje:) Szczegółnie zachwyciły mnie Twoje dodatki :)Jestem pod wrażniem::)

    Pozdrawaim serdecznie:)
    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .Do wygrania okulary przeciwsłoneczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie.. <3
    A ja tymczasem zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie :) KLIK Do wygrania modne i zwiewne wiosenne ubrania ♥ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Look!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk i botki <3

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk.

    Zapraszam Cię na konkurs.
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :)
    Piękna sukienka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw. Świetna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja interpretacja tego co jest modne bardzo mi się podoba. Fajny płaszczyk, ładnie w nim wyglądasz, zresztą sama z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy taki płaszczyk, ma świetny wzór i krój. :)

    Pozdrawiam serdecznie! Życzyłabym sobie teraz takiego słońca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ladny plaszczyk :) fajnie zestawiony :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie :-) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja biało-czarnego trendu. Pepitkowy płaszczyk z SH jest po prostu przeuroczy. Zapraszam do siebie w wolnej chwili, założyłam fanpage na fejsie. Dopiero raczkuje w tym temacie... Już niebawem pierwszy filmik o majowych perełkach z SH, być może Cię zainteresuje ta tematyka. Pozdrawiam XOXOXO Kitty Glamour

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam prawie identyczny płaszcz, tylko że zimowy.:) Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój zestaw :*
    Ściskam, Fashion Camille :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Love love love the houndstooth jacket! I like how you can take a classic piece and make it look trendy too. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny look - nowoczesne retro, które ubóstwiam ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń