piątek, 26 kwietnia 2013

Why?

Ja jak nie ja, czyli kolejna odsłona mnie w spodniach zamiast sukienki czy też spódniczki. Ale nie ten temat dziś będzie poruszony, tylko "Dlaczego to założyłam blog?"
Blogi związane z modą uczciwie śledzę od czterech lat a mimo to dopiero jakiś czas temu postanowiłam dołączyć do niezwykle szerokiego grona Blogerek PL, choć uczciwie przyznaję, że dość długo  nad  tym przebąkiwałam. Z jednej strony chciałam to zrobić bo byłam zaślepiona osiągnięciami innych z drugiej z czystej ciekawości. Nie spodziewałam się, że cała ta blogowa otoczka sprawi mi niezwykłą frajdę. Chociaż by dlatego, że daje mi to możliwość odsapnięcia od mniej czy też bardziej codziennych obowiązków, ale również jest to jeden z przyjemniejszych pochłaniaczy czasu. Blog jest jak roślinka, jeśli dbasz o nią zapewne przepięknie ci zakwitnie, zostawisz efekt będzie oczywisty. Na razie nie ośmielę sobie pomyśleć, że mój blog może być jednym z "TYCH BLOGÓW", którym to się udało przebić ponad powierzchnie by zaczerpnąć ciut innego świata. Ale nie będę mówiła nigdy, bo kto wie co może się np. za rok stać? Teraz po prostu będę się cieszyła z tego co mam i każdego kto zainteresował się mym małym sieciowym zakątkiem.


spodnie - Sisters Point
bluzka - Cropp
marynarka - Bershka
buty - CCC
okulary - NoName
naszyjnik - Esotiq

2 komentarze:

  1. genialna stylizacja! ♥ podoba mi się :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń