niedziela, 7 kwietnia 2013

Inaczej tym razem

Ostatnio  pozwoliłam sobie na nie małe szaleństwo kolorystyczne. W takiej sytuacji niektóre osoby mogły by powiedzieć, że mając już dwadzieścia parę lat nie za bardzo mi wypada ubierać się w cukierkowe ubrania tak, że przy pierwszym spojrzeniu można poczuć się dosłownie jak w sklepie ze słodyczami.
Dlatego dziś całkowite przeciwieństwo cukierkowatości. Moja pierwsza próba oswojenia muszkieterek w towarzystwie delikatnej koronki i równie stonowanych kolorów. Ale jak widać na zdjęciach nie mogłam powstrzymać się przed założeniem chociaż kolorowych rajstop ^^  


sukienka - H&M
kardigan - DIY
buty- Stradivarius
torebka - Reserved




3 komentarze:

  1. Fajna Sukienka a ten akcent czyli czerwone rajstopy Super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię koronki :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń