wtorek, 16 kwietnia 2013

Moja wersja Włóczykija

Już całe rzesze blogerek zdążyły zaprezentować swoje kurtki o charakterystycznym  kroju i najczęściej kolorze. Dziś przyszedł czas na moją już trochę wysłużoną, lecz dalej dobrze leżącą parkę. Gdy pogoda jeszcze może pozwolić sobie na spłatanie nam figla jak niska temperatura mimo słońca lub deszcz to właśnie wtedy lubię przyodziać mój włóczykijowaty uniform ;)

parka - C&A
spodnie - Bershka
torebka - Cropp
buty -Deichmann
kapelusz, chusta - Vintage

7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz, uwielbiam parki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ;) również uwielbiam parki, moja już tyle ze mną przeszła, że guziki przyszywałam do niej po kilka razy :P
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna parka, sama na jakąś poluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, lekko i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, ładny kolor spodni (:

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały płaszczyk!!!!♥ ♥ ♥ CAŁUSY NA WIOSNĘ:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń