poniedziałek, 15 lipca 2013

Z dodatkiem czerwieni

W ostatnią sobotę miałam okazję wybrać się na urodziny do mojej przyszłej szwagierki. Czyli nic innego jak idealna możliwość na ubranie sukienki nr 2, nabytej na powoli już kończących się wyprzedażach. Choć krój tej sukienki jak i tej z ostatniego posta są dość podobne to całkowicie się od siebie różnią. Ta jest zdecydowanie prosta i stonowana dzięki czemu można pozwolić sobie na różne kombinacje dodatków jak i okazji do jej założenia za co daje jej ogromnego plusa. Ale, ale dzisiaj zobaczycie nie tylko mnie, bo udało mi się namówić solenizantkę i jej przyjaciółkę chociaż do dwóch wspólnych zdjęć. Muszę przyznać się uczciwie, że całkowicie zapomniałam zapytać dziewczyn co dokładnie miały na sobie tego dnia, ale jeśli komuś będzie bardzo zależało to wypełnię tą lukę. A teraz już tylko miłego oglądania.
sukienka - Stradivarius
buty - TUTAJ
pasek - SH
naszyjnik - Esotiq
pierścionki/zegarek - Vintage


13 komentarzy: