piątek, 26 lipca 2013

Eksperyment

Może nie jestem znawcą świata mody, ale nie trzeba nim być by zauważyć, że aktualnie nie ma czegoś takiego jak trend lub konkretny kierunek w którym to nasz styl zmierza. Na szczęście nie ma ograniczeń i można ubierać się tak jak się chce. Dzięki temu, że odważyłam się założyć bloga również i nabrałam odwagi do eksperymentów z wyglądem, bo jak moja Druga Połówka zauważyła musi być kolorowo, widoczne z daleka i inne niż dotychczas. To jak się ubieram teraz znacznie odbiega od tego co było zaledwie rok temu, dlatego dziś przedstawiam moją wariacje kolorystyczną a w roli głównej biel i róż.

sweterek - SH
spodnie - No Name
buty - Allegro
torebka - H&M
naszyjnik- KappAhl
bransoletki - SH

6 komentarzy:

  1. piękne masz te bucki! Cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty masz obłędne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nasz styl ciągle ewoluuje, pewnie jeszcze nie raz Ci się odmieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki cudaśne!

    http://malvineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. do białego pasuje wszystko :) Bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolorki <3 pięknie wyglądasz !!! buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń