czwartek, 11 lipca 2013

Lace

Nie spodziewałam się tak długiej przerwy w swym blogowaniu, ale teraz już powracam do regularności. Takie krótkie blogowe wakacje były mi potrzebne, przez ten czas postanowiłam na urozmaicenie treści. Już nie będę skupiała się wyłącznie na stylizacjach, będzie nieco inaczej. Zaś w dzisiejszym poście chce zaprezentować moją nowość, przepiękną lazurowo-koronkową sukienkę. Gdy tylko wypatrzyłam ją w sklepie od razu podbiła moje serce. Dawno żadna sukienka nie spowodowała, że czuje się tak kobieco a zarazem swobodnie. Sama w sobie już jest niezwykle wyrazista więc ograniczyłam się do minimalnej ilości dodatków, jak kolczyki perełki, pasek w tali, dobrze znane buty i torebka plus ażurowy sweterek by nie zmarznąć przy chłodnych powiewach wiatru. 
sukienka - Cropp
sweterek - C&A
torebka - Reserved
buty - CCC
pasek - Carry
kolczyki - YES

18 komentarzy:

  1. ale śliczna sukienka, ma przepiękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek sukieneczki i w ogóle cała jest boska <3 ślicznie wyglądasz !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się spodobał sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładna sukienka,pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka i kolor, też lubię koronki, torba pasuje do całości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam koronkowe sukienki!;) śliczy też sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koronka jest prześliczna, ma boski kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka .Wyglądasz bardzo kobieco i subtelnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    architektkamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham koronki! Śliczna kiecka!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie Ci w tak upiętych włosach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódniczka:) zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Stylizacja zupełnie nie w moim stylu, jednak krój sukienki przypadł mi do gustu. Myślę, że w innym kolorze bym się na nią skusiła ;) Masz śliczny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń