poniedziałek, 29 lipca 2013

Pogoda nam szaleje ^^

Choć zdjęcia są sprzed kilku dni to są dość adekwatne do tego jak nagle z dnia na dzień pogoda znowu się zmieniła a z chmur zaczęły lać się strumienie wody. W końcu dzięki tym wahaniom miałam okazję ubrać moją wymarzoną parkę z New Yorker (tak o dziwo właśnie tam ją znalazłam) za jedyne 39,99 zł! Jak nie trudno się domyślić moja mała wyprzedażowa radość nie miała granic. A już konkretniej jeśli chodzi o sam zestaw, żeby nie było zbyt jednolicie do parki dobrałam spodnie w delikatne pudrowe wzorki, koronkowe espadryle plus torba bez dna ^^ i gotowe. Zestaw idealny na dłuższe miejskie wędrówki.

parka - New Yorker
sweterek - New Yorker
spodnie - H&M
buty - TUTAJ
torba - Reserved
naszyjnik - Esotiq

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kurteczka, sama takiej szukam na wyjazd:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta parka! Bardzo fajne jej połączenie ze spodniami i śliczną torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna parka :) Kolorystycznie idealnie pasuje do torebki

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:) faktycznie fajny łup:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna parka, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna parka , bardzo mi się podoba
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń