środa, 7 sierpnia 2013

So hot

Nie ma lepszego rozwiązania w taki upał niż przewiewna sukienka, owszem jest masa innych możliwości ale ja akurat najbardziej upodobałam tą część garderoby. Z sukienkami jest o tyle łatwiej niż np z szortami, bo gdy chcesz to zakładasz tylko ją bez zbędnego dopasowywania i sprawdzania czy dół i góra do siebie pasują. Zaś dodatki są już indywidualną kwestią, ja osobiście czuła bym się nie do końca ubrana gdyby zabrakło odrobiny biżuterii. A teraz już zapraszam do obejrzenie reszty zdjęć ^^
sukienka - Cropp
torebka - Reserved
buty - SH
naszyjnik - Esotiq
bransoletka - SH
zegarek - Vintage

14 komentarzy:

  1. pieknie wyglądasz ;)
    śliczne włosy, lubię takie naturalnie wygladające loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka śliczna sukienka, góra jest cudowna delikatna falbanka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie sukienka jest również ulubionym elementem garderoby latem ;)

    +obseruwjemy?
    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz!:) Uwielbiam sukienki, a ta jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz bardzo uroczo w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna z Ciebie dziewczyna, masz idealnie dopasowaną fryzurę do kształtu swojej twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała sukienka a ty jak zawsze przesliczna
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! ;)
    Też czuję się nie do końca ubrana, kiedy nie mam biżuterii, w szczególności jakiegoś pierścionka, ale nieraz zdarza mi się wyjść bez i czuję się tak nieswojo heh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. you look honestly beautiful! XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne połączenie, elegancka sukienka ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdrosze upalow w polsce, w szwecji juz prawie jesien:((

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka...też preferuję w upały przewiewne sukieneczki...są mega wygodne:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń