niedziela, 11 sierpnia 2013

Blue

Choć na zdjęciach jeszcze mrużę oczy od mocnych promieni słonecznych to już niedługo klimat zdjęć może bardzo się zmienić. Mam nadzieję, że pomimo tych dziwnych przepowiedni nie będę miała racji i jeszcze słońce nasz pomęczy. W końcu jeszcze w pełni nie wykorzystałam moich pomysłów, które chcę przedstawić. 
Większość moich stylizacji bazuje na zasadzie wygodnie, do biegania po mieście ale nadal kobieco i tym razem, bez większych niespodzianek, spódniczka, płaskie obuwie i kilka dodatków by można było pokazać się wśród ludzi ^^

spódniczka - House
T-shirt - Cropp
klapki - No Name
naszyjnik - SH
bransoletka / kolczyki - No Name
okulary - Centro





9 komentarzy:

  1. super :)buźka na każdym zdjęciu uśmiechnięta <3 :D
    pozdrawiam :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny naszyjnik tylko kolorowy :) Sandałki śliczne, szkoda, że nie ma na nich zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki naszyjnik znaleźć w sh to niezłe szczęście, jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny naszyjnik ! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba obrazek na bluzeczce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik! Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń