czwartek, 27 czerwca 2013

Chwalipięta

Oprócz stylizacji sprzed kilku dni, kiedy (jak widać) było upalnie, podzielę się jeszcze jedną rzeczą. Wczoraj obroniłam swój dyplom i ukończyłam trzy lata studiów! Stres był, ale jak się okazało poszło lepiej niż zakładałam. Aktualnie mam wakacje a w październiku może podejmę wyzwanie studiowania na kolejne dwa lata? Koniec mojego małego wychwalania się, teraz już tylko miłego oglądania.
bluzka - Stradivarius
spodenki -SH
japonki - No Name
naszyjnik - DIY

12 komentarzy:

  1. naszyjnik jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:) a zestaw bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie;) śliczny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak u Ciebie przyjemnie.Obserwuję z przyjemnością:D zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to broniłyśmy się w ten sam dzień :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw,bardzo mi się podoba to połączenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdania egzaminu! Wiem jaki to stresik, bo sama ostatnio broniłam magisterkę. Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują ;-) Świetnie wyglądasz, połączenie idealne na letni spacerek :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń